Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum

Previous  123 ... 899091 ... 271272273  Next
Author Nederlandse draad... Dutch Forum
rencomp
T610
From: Netherlands
PM
Posted: 2003-11-05 22:42
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Het werkt pas nadat je de klantenservice heb gebeld.als je dat heb gedaan,en de instellingen staan goed,dan moet je een mms aanmaken en versturen naar bv je eigen nummer,pas nadat je er 1heb verstuurd ontvang je de welkoms mms waarin staat dat je vanaf dat moment kan versturen en ontvangen.dus je moet er eerst 1versturen eer het geactiveerd is..en je tel even uit aan zetten voordat het werkt...

This message was posted from a T610

KimsKie©
T610
PM, WWW
Posted: 2003-11-05 23:16
@ Rencomp/René:

Je hebt inderdaad gelijk, ik was een beetje ongeduldig, maar dat kwam ook voort uit mijn angst om hem niet meer om te kunnen ruilen (als jullie dat eventueel hadden voorgesteld) omdat ik hem -net als jij- gratis heb gekregen bij een Vodafone 240 (2-jarig) abonnement. Mijn oude abonnement was nog niet afgelopen en ik wilde mijn oude nummer behouden, en dus ging mijn nieuwe abonnement pas 2 maanden later in! Maar het toestel had ik wel al vanaf het begin in mijn bezit. Ik heb begrepen dat je maar 3 dagen volledige garantie hebt (weet niet of het omruilen vanwege dit soort problemen hieronder valt, maar dat is weer wat anders ) dus ik was een beetje bang toen ik er (TE LAAT) achterkwam dat ik een 03W17-toestel had, dat ik hem niet meer om zou kunnen ruilen!

Maar ik hou hem maar denk ik... Ik weet idd dat er al een R3C firmware op de markt is, maar aangezien het prima werkt bij mij, en sommige SEpoints nogal moeilijk doen over het upgraden van je firmware, hou ik het maar bij wat ik heb!

@ Vlammetje: thnx voor je reply
Ik doe maar wat jij en Rencomp zeiden: ik hou hem maar gewoon zoals ie is! Ben er tevreden mee, en wie weet wat je ervoor terugkrijgt als je hem omruilt, niet waar?

[ This Message was edited by: KimsKie© on 2003-11-05 22:19 ]
Bianca
W810 black
From: The Netherlands
PM, WWW
Posted: 2003-11-05 23:27
ik heb de instellingen gehad door mms sonp800 naar 1111 te smssen maar als ik dan na het installeren en aan en uitzetten probeer te versturen maakt ie geen verbinding met de mmsaccount, als ik de mmsaccount verzet naar share dan kryg ik een error na 94%. dus ik wis morgen alles en begin overnieuw. ik bel de klantenservice toch voor de html :-)

This message was posted from a P800

rencomp
T610
PM
Posted: 2003-11-06 07:37
@kimskie,ja idd als de nood hoog is..ik heb er nog nooit gebruik van hoeven te maken,maar wat ik weet heb je er een jaar volledige garantie op..@bianca,ik heb ook eerst de instellingen via sms aangevraagd,hou er niet van om steeds klantenservice te bellen,maar alleen daarmee werkt het direct al niet.even bellen,ze activeren het dan en houden je een tijdje aan de tel,dus tijd genoeg om even te vragen hoe het met html zit..suc6..ps vanmorgen werkt html nog steeds niet..gr,rené

Bianca
W810 black
From: The Netherlands
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 10:28
ja ik ga vanmiddag ff bellen of langs de orangeshop uit school. als orange html nu idd blokkeert dan probeer ik op grond daarvan mijn abbonnement op te zeggen(1 van de 2)

This message was posted from a P800

rencomp
T610
PM
Posted: 2003-11-06 11:36
Het is het proberen waard,naar ik denk niet dat ze je,je gelijk geven wat html toegang betreft, zodat jij je abbo kan opzeggen. officieel ondersteunen ze internet alleen op hun SVP telefoon,keurig via de duurdere internet APN.dat het zonder limiet via share met andere telefoons ook ging is nooit officieel ondersteund...wel leuk mee genomen natuurlijk...

[ This Message was edited by: rencomp on 2003-11-06 10:52 ]
MEEUW
T68i
From: HOLLAND
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 12:12
ik porbeer mijn orange abbo ook op te zeggen. In gorinchem totaal geen bereik zowat. Denk je bereikbaar te zijn, maar dat ben je dan niet blijkt later. En of het nu aan mijn phone ligt of niet het interesseert me geen **** . smsjes komen (te)laat binnen, bellen kan je soms niet als het moet (dort was dat)
Toch niet te veel gevraagd om te kunnen bellen en bereikbaar te zijn bij een provider? Of eis ik te veel .
Mijn nieuwe sim zou ik binnen 5 dagen krijgen. Gebeld na 5 dagen, nee het waren er 10. Na 10 dagen gebeld, nee het waren er 14, weer gebeld na 14 dagen. Toen bleken het werkdagen te zijn. Nu is het dag 21 ofzo en geen sim, orange kan er niks aan doen want het is de deur al uit bla bla bla en ik ben hier nog steeds zo goed als onbereikbaar.
Ondanks dit alles(ben al maanden bezig met orange btw) ben ik nog steeds van mening dat ik een goede aankoop heb gedaan. En 1 iemand van dit forum weet waarom ;-P
greetz
MEEUW

Vlammetje
C702 Cyan
From: Den Haag
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 13:14
Hmmmmmm na deze dingen toch maar weer niet besloten om een jaartje met orange in zee te gaan

Ik denk dat ik ofwel voda neem, of toch T Mobile ga verlengen 9wie had dat gedacht! ) Want er is een boel mis (geweest) met T Mobile... ik heb iig wel altijd bereik
Rokin#128
S700
From: Amsterdam
PM
Posted: 2003-11-06 13:42
Las net dat jullie problemen hadden met html op Orange.. en verdomd ik heb het nu ook.

Heb net met Orange aan de lijn gehangen en die weten van niks.
(over een storing of wat dan ook.)
En share is gewoon bedoeld om volwaardig internet op je telefoon te hebben volgens hun dus het is niet zo dat dit alleen voor de SPV bedoeld is.

Ik stel voor dat idereen met Orange die daar last van heeft gewoon 1200 belt om het te melden, dan gaan ze vanzelf wel kijken wat er aan de hand is lijkt me.

[ This Message was edited by: Rokin#128 on 2003-11-06 12:45 ]
rencomp
T610
PM
Posted: 2003-11-06 13:53
@vlammetje,als ik jou was...toch voda denk..waar ik woon is t-mobile niet eens in de lucht..(kpn ook maar matig trouwens) als het puur alleen maar om bellen gaat,t-mobile,goedkoop abbo's en redelijk tarief in het buitenland,nadeel dat 0800 nummers NIET gratis zijn..@meeuw,jij heb er gewoon heel veel pech mee dit jaar,behalve dat éne dan..volgende week kom ik misschien weer werken in gorinchem,zal eens uitproberen of het al wat verbeterd is in de tussentijd...rené...

Vlammetje
C702 Cyan
From: Den Haag
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 14:00
rene.... zoalsm gezegd ik heb altijd bereik gehad met T Mo .... en nee het gaat me ook (erg) om gprs/email en ook sms... naast het bellen....

Ik weet inmiddels wel welke telefoon het wordt... nu nog de abbo erbij bedenken......
MEEUW
T68i
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 14:22
Quote:

On 2003-11-06 13:53:51, rencomp wrote:
@meeuw,jij heb er gewoon heel veel pech mee dit jaar,behalve dat éne dan..volgende week kom ik misschien weer werken in gorinchem,zal eens uitproberen of het al wat verbeterd is in de tussentijd...rené...

Ja ik heb pech, ik heb altijd dat soort dingen .
Maar ach er zijn ergere dingen dan niet bereikbaar zijn. Tis alleen wel verdomt irri.
greetz
Rokin#128
S700
PM
Posted: 2003-11-06 14:54
Quote:

On 2003-11-06 11:36:00, rencomp wrote:
Het is het proberen waard,naar ik denk niet dat ze je,je gelijk geven wat html toegang betreft, zodat jij je abbo kan opzeggen. officieel ondersteunen ze internet alleen op hun SVP telefoon,keurig via de duurdere internet APN.dat het zonder limiet via share met andere telefoons ook ging is nooit officieel ondersteund...wel leuk mee genomen natuurlijk...

De hele aardige mevrouw (niet sarcastisch bedoeld ) bij de Orange helpdesk heeft even naar de tech.afd. gebeld en het blijkt dat de server er helemaal uit ligt door de invoering van MMS... GRATIS MMS welteverstaan, want iedereen die bij Orange zit is zich nu wezenloos aan het MMSen. (Was te verwachten natuurlijk)
Maar waarschinlijkkomen de meeste vooralsnog niet aan..
Waarschijnlijk zal de server vandaag of morgen weer up zijn en kunnen we weer htmllen op onze foontjes.

[ This Message was edited by: Rokin#128 on 2003-11-06 13:56 ]

[ This Message was edited by: Rokin#128 on 2003-11-06 13:57 ]
MEEUW
T68i
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 15:00
Ik vind orange best goed qua gprs en helpdesk enzo altijd vriendelijk en proberen je te helpen. maar ze zijn zo luchtig over sommige dingen. De server down en dan morgen OFZO up? WTF is dat? dat ding moet dit uur de lucht in ***. En als ik niet bereikbaar ben, mha ach we sturen we nieuwe sim op. We zien we wanneer die aankomt he.
tsss word er wel beetje moe van.
Rokin#128
S700
PM
Posted: 2003-11-06 15:05
Tegen mij zeiden ze een paar uur, maarja,ik geloof daar nooit zo in. Dus heb ik het maar vast (uit eigen ervaring ) vertaald naar de wat realistischere tijdsduur... maar het zou natuurlijk kunnen dat het inderdaad al met een paar uurtjes weer gefixed is.

(Duimen is all there is left to do.. )
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Previous  123 ... 899091 ... 271272273  Next
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic