Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Ja dat is zo...en wat je nu ook kan is mms'en...die instellingen zouden nu ook goed moeten zijn.....
This message was posted from a T610 |
|
KimsKie© Joined: Nov 01, 2003 Posts: 0 From: Netherlands PM, WWW
|
@Vlammetje: gewoon blijven proberen! Het is mij ook gelukt, en zo technisch onderlegd ben ik ook niet, maar mooi dat ik nu dus wel met Photoshop 7.0 layers enz. en alles kan maken....
Dusse, succes en blijven proberen!  |
Versus2 Joined: Oct 06, 2003 Posts: 0 From: The Netherlands - Hoofddorp PM |
Wat leuk dat iemand op mijn vraag reageert...  |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
nou versus..... ik heb eerlijk gezegd geen idee maar ja dat antwoord heb je dus niets aan.
heb nog nooit zelf een telefoon laten unlocken maar er zit vlakbij mijn huis sinds kort wel een mobi-shop waar ze de gekste dingen verkopen, zal het daar eens gaan vragen, ze hebben vast wel een tip, je hoort het nog
|
KimsKie© Joined: Nov 01, 2003 Posts: 0 From: Netherlands PM, WWW
|
@Versus2: ja lullig is dat he? Stel je je vraag speciaal op een forum, en dan krijg je nog geen antwoord!!??
Had ik dus ook met mijn vraag (op page 66, over themes maken enz.)
maar ja, ga er maar vanuit dat men het gewoon niet weet als ze je geen antwoord geven
Ik heb trouwens ook een vraagje, misschien dat iemand hem nu wel kan beantwoorden: ik kwam er gisteren achter dat ik een T610 uit 03W17 heb! Maar ik heb nog nooit vastlopers gehad, of last van een flikkerend scherm, of zelfs "hissing" tijdens het bellen !!
Wat vinden jullie, moet ik dit toestel om laten ruilen voor een nieuwere week? Of moet ik 'm gewoon blijven gebruiken zoals ik nu ook doe?
De firmware is R1L013 dus wel vrij nieuw geloof ik...
Iemand een tip/suggestie??
|
hoi,
voor degenen die bellen via orange,
sinds 4nov is het mogelijk om via orange (abbo en prepaid) te mms'en naar orange, en overige netwerken.
Tot 1februari 2004 is dit GRATIS, dus je kan er een tijdje flink gebruik van maken als je dat wil (ik wel....)
Hierna gaat het 50 Eurocent per mms kosten.
gr,
René |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Kimskie: als je geen problemen hebt zou ik hem mooi niet ruilen!
|
zomaar even dit (sorry maar heb slechte dag vandaag,beetje gevoelig)
@ KimsKie© en Versus2
waarom zo ongeduldig,dit is een internationaal forum (dus niet zo heel veel nederlanders...probeer het ook eens je vragen in de engelse 'threads') dus niet altijd direct iemand te vinden die met 'precies hetzelfde' bezig is, en die daar dan 'direct' een antwoord voor heeft klaar liggen, en die daar dan ook direct de tijd voor heeft om het direct ook maar even te posten...Degenen die er op willen reageren willen bv eerst zelf even kennismaken met dezelfde software als de vraagsteller, om er vervolgens mee aan het werk te gaan en zo een passende oplossing te creëren en zo een mooi antwoord te maken om het in 1keer goed duidelijk en zo eenvoudig mogelijk op dit forum te posten, daar kan wat tijd overheen geen...En dit gaat zo op de meeste forums..Het is niet je recht om zomaar direct een antwoord te verwachten, het is natuurlijk wel heel fijn als er gereageerd wordt, en het is jammer als het helemaal wordt genegeerd, heb dan even het geduld en herinner het forum er dan weer even aan en begin dan niet gelijk zo van "lullig dat er helemaal niemand reageert" voor de meeste is het hobby en wordt er veel vrije tijd ingestoken...en zeg dat zeker niet als je nog maar net, voor het eerst op het forum komt en dan direct al vanalles verwacht..
@KimsKie©
die firmware die jij gebruikt is niet de allernieuwste, zelf heb ik hem ook, en mij bevalt het zo ook wel goed, als ik jou was zal ik hem maar niet omruilen, zeker niet als je er nu helemaal geen problemen mee heb. Ik heb zelf wel die kleine problemen die jij al omschrijft, niet zo heel erg, ik kan er mee leven (toestel toch gratis bij verlenging van me abbo gehad..) maarja..je wil toch dat het toestel perfect is, tsja wie wil dat niet....
gr, René |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@rencomp
Vandaar dat ik dus opeens van die rare foutmeldingen bij Orange share krijg:
Op mijn t68i "gprs mislukt" en dan gelijk er achteraan "gprs-parameters niet ondersteund".
Op de p800 geeft hij dan "activering geweigerd" aan als ik probeer in te loggen en als je dan op het netwerk icoontje klikt staat er "GPRS: Aangesloten (aanmelden mislukt)" .
Zijn de share instellingen soms veranderd zonder dat ze het hebben doorgegeven of ben ik weer eens de dupe van een corrupt systeem daar? Na een belletje naar de klantenservice / Share-helpdesk ben ik niet veel wijzer geworden. Het enige wat me dan nog restte te doen was een algehele reset van de telefoon en het dan nog eens proberen, maar dat lijkt me stug als het op mijn t68i ook al niet werkt.
Iemand hier (die Orange in combinatie met Share in gebruik heeft) een idee?
Only dead fish go with the stream! |
Heb even me tel erbij gehaald en tot nu toe geen problemen hier met combi orange/share..nu met t610 en net met t68 gaat het gewoon zoals het hoort.misschien plaatselijk probleem?zelf heb ik ook enkele problemen als ik in gorinchem aan het werk ben,en rond utrecht.het heeft denk niet te maken met de invoering van mms bij orange,daarvoor wordt gebruik gemaakt van een ander profiel,oa een andere APN,het zou dus niet de APN die gebruikt wordt voor share extra belasten..gr,rené
zou natuurlijk wel kunnen dat het GPRS netwerk in het algemeen wat zwaarder belast wordt, maar dat lijkt mij voor orange niet het geval (nog niet iedereen is gelijk al 1 dag na invoering van mms volop ermee bezig...
This message was posted from a T610
[ This Message was edited by: rencomp on 2003-11-05 19:01 ] |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Ik ben dus niet de enige die problemen met share heeft. Vorige week had ik al veel errors of kon ik niet op gprs. Dat bleek dus te komen omdat orange bezig was met de infrastructuur van het netwerk, nou oke denk je dan maar daarna heb ik alleen maar problemen met gprs (terwijl ik daarvoor nergens last van had) Sinds vandaag kan ik dus geen htmlsites meer openen op mijn p800 aan de instellingen ligt het niet. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn dat ik geen html kan openen? Heeft orange html geblokkeerd?
This message was posted from a P800 |
@bianca,je heb gelijk wat html sites betreft.bij mij lukt het nu ook niet meer om bv bij: http://mobile.esato.com te komen. Dit lukte anders wel via share.hopelijk is dit probleem maar tijdelijk,en anders jammer maar.het is toch al leuk meegenomen dat je via de gateway van orange ook naar html sites kan gaan..zeker met de p800 leuk.bij mij is het iets beperkter omdat de t610 het met minder geheugen moet doen dus de html sites moeten klein zijn anders wordt het niet geladen...gr rené
|
ja ik kon dus gewoon grote htmlsites laden zoals esato net als op je pc. ik zou zeker wel balen als dit blijvend niet meer werkt want dat was superhandig hoewel ik de laatste maand ruim 70mb share verbruikt had:-)
Dat zou zeker jammer zijn.op esato was het zeker handig.kan je met je tel tenminste wel een nieuwe topic maken en je bookmarks bewerken.het zou wel komen doordat grootverbruikers zoals wij iets te veel data verkeer creëren...mijn desktop pc zit met kabel aan tel verbonden,gebruik de gprs verbinding op de pc en dat zorgt er ook voor dat de datateller flink oploopt..heb je trouwens mms al geprobeert via orange?ik heb al wat verzonden naar een voda nr en,het werkt.!voorlopig is het gratis...gr rené
|
ja ik ben zeker grootverbruiker, die zendmast hier heeft het zwaar te voorduren ondanks ik zo ongeveer de enige met orange ben hier. ik wist nog niks van die mms dus thanx voor de tip. ik heb meteen de instellingen aangevraagd en ik wou meteen fanatiek mmsen maar ik kreeg een foutmelding, iets met de proxy ofzo. Nu hoorde ik net dat ik pas kan smsen na een mmsje van orange te hebben ontvangen ofzo :-(
|