Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
Ellers ingenting? jaja...
gleder meg sånn til i morgen...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Quote:
|
On 2003-03-08 14:31, skjalg wrote:
hey, ikke verst! hva selger dere P800 for nå egentlig?
Mener nå telekiosken er litt dyre jeg da!
Faen jeg holdt på å daue av latter av den fingerbange posten til Bjerkebanen, din gærning ass
FINGER BANGING is when you listen to really good music and you bang your fingers in the tabel coz it is so good music. I will recomend you all to use a fingerbølle as a condom for protecting your fingers to get red when your fingerbanging your fingers in the tabel coz the music is so good!
[ This Message was edited by: skjalg on 2003-03-08 13:36 ]
|
|
Ja men haloooo det er jo sant jo.
Hvor får man billigst P800 nå?
tenker litt på og kjøpe en. Noen som har noen bedre forslag til mobil jeg børr kjøpe?
Tenkte egentlig og kjøpe Neonode men jeg er så vått katee skjiin lei av og vente på at den telefonen skal komme ut. |
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
Bjerkebanen:
jeg så computercity hadde p800 til 4790,- du burde kanskje sjekke med dem!
Noen her som har HPR-20 ?
jeg fikk den idag, og den funker helt fint.. men bassen er ikke helt god på den, det går ikke ann å spille spesielt høyt med full bass uten at det begynner sprake i den venstre proppen, og den spiller heller ingen lyd i øretelefonene når noen ringer, men bare ut på høytaleren, det går da med andre ord ikke ann å bruke mp3 og slikt når man har radioen tilkoblet.. ganske irriterende.
Men er det normalt at venstre hodetelefon propp skal sprake med full bass og litt over halv styrke på musikken? Hvis ikke skal jeg få levert denne her tilbake.. |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
selger computer city uten abonomang?
Hvor får jeg kjøpt den radio greia hpr-20 eller va den nå heter for noe?
Jeeeeesuuuus marie svar meg pleace!!! eller noen andre går også bra.
MVH
Din HÆSTEBANE I OSLO
Bjerkebanen.
|
|
er du gal? det er prisen med abonnement.. inn-prisen på P800 er jo rundt 5000,- om jeg ikke husker feil..
Uten abbo må du nok ut med.. tja.. hvertfall 6000,-
HPR-20 får du nok kjøpt i de fleste forretninger i Oslo-området. Bra radio, men jeg tror det er noe galt med den venstre proppen på min.. sprak sprak
[ This Message was edited by: skjalg on 2003-03-11 17:23 ] |
|
sitter no i danmark på flyplassen. nyter den tråløse internett sonen
jeje..
Snakka med kjefen min i dag før jeg dro, og han sa at vi har fått en Nokia 3650 i dag. Ut pris med abb er 4999,- uten abb 5299,-
jaja.. en halvtime til og så er det videre med fly til Hanover..
Sjalg:
Før jeg dro i dag oppgraderte jeg jo P800... når jeg kom hjem igjen lastet jeg inn pabckoppen jeg tok i går kveld av telefonen inn igjen..
Blir da den gamle sowtwaren lagt inn igjen, tenker da spesielt på det der mer "PDA programvareinformasjon", Telefonprogramvareinformasjon" og bluetooth prgramv." ????
Eller beholder jeg fortsatt den nye??
NOKIA make me 
[ This Message was edited by: flat_eric45 on 2003-03-11 19:31 ] |
|
testet 3650 idag selv, den telekiosken jeg var på solgte den for 5990,- uten abb og 4790 med abb.
Ingen som har erfaring med HPR-20 her??
ang. å hente inn backup på den nye firmwaren din aner jeg ikke hva som vil skje, aldri testet, men jeg vil jo anta at den bare legger over kontakter ringetoner, programmer etc og sånt.. det kan jo umulig påvirke programvareversjonen på noe vis.
correct me if I`m wrong.. `
tror tranq har oppdatert sin SW, har du prøvd å hente inn din backup?
Kos deg der nede da flat  |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Jeg kjørte en backup før oppgradering og en restore etter. Restore tar evigheter, nesten to timer, da fikk jeg tilbake alt som det var. Settings, ringetoner, bilder...
This message was posted from a P800 |
|
med andre ord det var ingen problemer å ta restore ettar firmware-oppdatering?
høres bra ut..
2 timer?? hvorfor skulle det ta så lang tid?
tatt restore mange ganger, aldri tatt mere enn 10 minutter, kanskje det har noe med at du hadde tatt en oppgradering |
|
takker...
Håper du har rett for jeg vil ikke måtte løpe og oppgradere den en gang til no da... hehe...
men no må jeg løpe til flyet... snakkes... kommer sikkert på nettet i natt... de skulle vist ha wlan på intercontinental i hanover..
ps: jeg brukte 30 min på min restore, men jeg tok bare minnet på telefonen ikke på duo sticken
[ This Message was edited by: flat_eric45 on 2003-03-11 21:01 ] |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
@Skjalg
Har HPR-20 selv, kan ikke si at jeg har lagt merke til noe skurring i venstre (eller høyre) med bass og bare halv styrke på volumet...
Synes lyden i den var veldig god.
Eneste minuset med den er at jeg har klart og miste (de falt ganske lett av...) begge "putegreiene" på ørepluggene... Sånt skjer...!

[ This Message was edited by: BeeWee on 2003-03-12 01:12 ] |
|
ok, skal få byttet min inn igjen, snakket med en til som heller ikke har problemet jeg opplever |
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
Hvilke steder har de rep/firmware oppgraderinger i Oslo nå etter at EMTS visstnok har mistet kontrakten med SE?
K800i, M600i |
YoMan Joined: Mar 08, 2002 Posts: 44 From: Norway PM, WWW
|
Sjekk påmelding til Esato-treff, ligger øverst på Regional/Europe..
Meld dere på så treffes vi hos Sony Ericsson 7. april! |
Afro Joined: Apr 05, 2002 Posts: 27 From: Norway PM |
Marerittet er et faktum!!!
P800`en min fadet ut og nå vil den ikke slå seg på igjen. Den bare vibrerer en kort gang,ingen lyd, intet bilde.
Noen som har opplevd noe lignende? |
|