Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
MaThIbUs Joined: May 17, 2003 Posts: > 500 From: Belgium PM, WWW
|
:-D sorry Vlammetje, i was just joking :-) volgens mij gaat GPRS via prepay binnenkort een rage worden in nl. Als 1 provider er mee begint..
This message was posted from a T300 |
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@ Brimme, guardianangel
P900 is te bestellen in Duitsland bij de toko waar ik ook mijn grijze p800 vandaan heb, ze hebben het (nog) voorraad, voor 695 + 25 (bezorgkosten UPS).
http://www.handytick.de/
Ben nog geen Nederlandse sites tegengekomen die hem aanbieden dus dat wordt nog maar even afwachten.
Only dead fish go with the stream! |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
de p900 is ook terug te vinden op fonmarkt.de!
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
@Vlamm
Ik gprs al maanden via prepaid.
Vodafone wel te verstaan.
extra: Als je beltegoed op is dan word de gprs verbinding automatisch verbroken. Heb je weer genoeg dan meld ie je automatisch weer aan op het netwerk. Enige nadeel van prepaid gprs is dat het zooo f***n duur is.
[addsig] |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
ja,gprs via vodafone prepaid is wel duur ja, 15euro/mb maar het werkt wel perfect.Zelf zet 'het tonen van afbeeldingen uit'dat scheelt heel wat dataverkeer en zo kan je heel wat doen eer je 1mb verbruikt heb.voordeel van vodafone is, dat het ook op veel buitenlandse vodafone, en partnernetwerken werkt, voor de ZELFDE prijs als hierzo in Nederland.Zelf gebruik ik het in het buitenland als goedkoop alternatief voor sms (0,75E per sms) door te emailen (ong 0,15E) is goedkoper en je verstuurt meer dan met een smsje.Over twee weken ga ik naar australië en daar zal ik het ook uitproberen, zal het board op de hoogte houden...
Ook orange GPRS werkt goed,heb zelf abbo bij orange inc gprs, 6Euro/maand voor onbeperkt gebruik (de data teller op de t610 loopt al flink op). alleen in het buitenland wordt orange duur voor gprs gebruik (werkt ook nog maar in paar landen, 9geloof ik), ook 15E/mb (tevens..ook belkosten in buitenland met orange abbo zijn erg duur....vodafone prepaid is vaak goedkoper!)
Ook op orange prepaid kost het 6Euro/maand voor onbeperkt gebruik, je moet wel 1x bellen naar klantenservice om te activeren, daarna kan je maand gebruik maken, als je daarna gebruik probeert te maken van gprs wordt er weer automatisch 6Euro beltegoed afgeschreven en wordt het termijn weer met een maand verlengt...
gr, René die straks lekker gaat overwinteren in australië.... |
Miss UK Joined: Jan 11, 2003 Posts: > 500 PM |
Mathibus. Stop upsetting Marga! : ) ps. hello to every1 in the Netherlands!
This message was posted from a WAP device |
Regula68 Joined: Aug 02, 2003 Posts: 27 From: Wehl, NL PM |
T-mobile heeft ook gprs voor prepaid |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
OWWWW!!! Wie heeft voor mij de voda prepaid settings???? Ik heb nog een simmetje liggen met 28 euro erop. Moet ff testen nu
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
eerst even 444 bellen,om live te activeren(gprs dus) ik weet niet welke tel jij nu gebruikt maar voor de SE, nokia's kan je de settings OTA (over the air) krijgen, dit ook via 444,je tel selecteren en dan wordt het verstuurd, anders, APN:live.vodafone.com, gebruikers id:vodafone, wachtwoord:vodafone, dit is de verbinden, en dit voor het wapprofiel, ip adres:192.168.251.150, gebruikers id:vodafone, wachtwoord:vodafone
Ow klein foutje, om gprs te activeren bel je 555, dan 3 (persoonlijke instellingen) en dan 5 (live activeren) daarna 444 bellen om de settings automatisch op je te te krijgen...gr René
This message was posted from a WAP device
[ This Message was edited by: rencomp on 2003-10-31 19:04 ] |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Mijn dank is groot
Ff toestel opladen en dan ben ik ff mijn prepaid aan het misbruiken
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@ forceabuser
Zelfde toko, maar met een andere url (ze hebben er nog een paar geloof ik).
Only dead fish go with the stream! |
Brimme Joined: May 18, 2002 Posts: > 500 From: Netherlands Amsterdam PM |
Je kan er alleen helaas niet met credit card betalen :S je moet dan geld overmaken
 P900 +  P800 +  K700i +  T68i+ HBH-60 + ms duo128  |
2manydjs Joined: Jul 01, 2003 Posts: 138 From: Amsterdam PM |
Hi,
Sorry als ik het gemist heb, maar;
Weet iemand al wat over de introductie datum van de t630 op de NL markt?
Alvast bedankt! |
KimsKie© Joined: Nov 01, 2003 Posts: 0 From: Netherlands PM, WWW
|
Hallo iedereen! Ik kwam dit forum tegen toen ik op Google 't e.e.a. aan het zoeken was over het gebruik van Theme Creator en de add-in: Image Wizard.
Ik heb namelijk een vraagje, en kom er in m'n eentje écht niet uit
Themes maken lukt redelijk goed, al moet ik zeggen dat ik dan alleen een wallpaper gebruik zonder softkeys etc. omdat me dát dus juist niet lukt!
Ik heb van alles geprobeerd, en het maken van de softkeys + statusbalk zélf lukt wel via de Image Wizard, maar nu komt het: het plaatje wat je gebruikt als wallpaper mag maximaal 128x127 zijn. Via het progje Image Wizard (in Theme Creator Pro 3G) sla ik de statusbalk en de softkeys op. Maar dan moet je de wallpaper nog maken. Het moet er als volgt uit zien:
Statusbar:
Wallpaper:
Softkeys:
Ik krijg het dus niet voor elkaar om via de Image Wizard in Theme Creator Pro 3G de wallpaper in het juiste formaat te snijden, zodat deze naadloos aansluit op de statusbar en de softkeys!! (en dus niet helemaal uitgerekt is!)
Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?
MOET je perse Paint Shop Pro of Photoshop gebruiken om een perfecte theme te kunnen maken? Of moet het via Theme Creator en de bijbehorende Image Wizard óók lukken?
Ik ben al 3 hele dagen aan het prutsen en proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar!
Ik hoop echt dat iemand mijn vragen kan beantwoorden...
Iedere tip is welkom!!
[ This Message was edited by: KimsKie© on 2003-11-01 20:17 ] |
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
Ik wens je veel succes Kimskie!
Owen den Engelsman |
|