Author |
Swedish Z1010 Thread |
King Cobra Joined: Dec 09, 2004 Posts: 0 PM |
Är firmware R1K010 fortfarande den senaste till Z1010? |
|
DIFference Joined: Nov 28, 2004 Posts: 41 PM |
Ja, och tyvärr verkar det vara sant det som skrivits här, att ingen mer kommer. Var och frågade på ett SE-serviceställe idag (Dialect, där jag brukar uppgradera min) och han sa att det troligtvis inte kommer någon mer, eftersom telefonen utgått ur sortimentet och allt. |
Qoastro Joined: Feb 15, 2005 Posts: 447 From: Sweden PM |
Synd, eftersom det faktiskt är en av de bättre telefoner som gjort. Jag ska nog inte skaffa en ny föränn nästa "mera avancerade" 3G telefonen kommer ut. Eller möjligtvis upföljaren till S700i
|
Tycker ändå inte strul är acceptabelt. Lämnar jag in den tre gånger får jag till 99% en Z800i. Tackar ju inte nej till det. |
JorgenSt Joined: May 27, 2002 Posts: 63 From: Uppsala, Sweden PM |
@Qoastro:
Vill inte vara den som är den, men visst var z1010 den bästa 3G telefonen som SE någonsin gjort, men storleken på den känns idag som en N90 i storlek .
Hoppas få en z800i i morgon, men den är ju också största laget, hoppas inte V600 kommer att få husera för länge innan k600 kommer!
Men jag är glad att du är nöjd!
/Jörgen |
Alla säger att Z800i är så himla snygg. Visst den är snygg men jag gillar inte hur den böjer ut sig längst ner. har formen av en yxa typ...
|
Håller med om just det... |
Nån här som spelar Lifestlers?
Man kan hitta det på Telias nya Surfport (man kunde hitta det förut med)
1: Gå in på Telia Surfport.
2: Spel, ljud och bild.
3: Spel.
4: Onlinespel.
5: Lifestylers.
|
fan va min lur strular asså.. bateriet kan dö på en halv dag ibland... om det inte finns 3gtäckning, men då den försöker hitta det.... kass |
Idag har min mobil betätt sig extremt konstigt. Det har stått att jag inte har någon åtkomst, där jag alltid har full 3G-täckning, och när jag ibland hade nät-åtkomst så stod det att jag inte kunde ringa (den lilla symbolen, telefonlur med sträck över.) Nån mer som har haft det problemet idag? Jag använder Telias Sweden 3G...
|
maxer Joined: Aug 03, 2004 Posts: 0 PM |
Igår hadde jag inte sånt problem.. men under Onsdagen i förra veckan så var min precis så.. jag antog att det berodde på att Telia fixade med nåt.. men efter det så har min z1010 varit väldigt konstig.. :S ibland så tänds diplayen upp utan nån anledning och batteriet tar helt slut under dagen.. nu vet jag inte om det är nåt samband men du får berätta sen om din mobil är normal efter igår..
|
Det löste sig när jag hade kommit hem...
Och nu funkar allt som vanligt igen.
|
Skittelefon... hoppas jag får en z800i i utbyte... annars gör jag mig av med fanskapet så fort som möjligt. |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@Diferience
Tråkigt att höra...
Jag är nöjd med min förutom att den startar om sig i bland när jag laddar långa wap sidor...
|
Min startar IBLAND om sig även när jag gör annat, typ kollar bilder eller så. Men det är ganska ovanligt.
Jag har senaste FWn och jag vet att det inte kommer att komma nån ny men tror ni att det skulle hjälpa om jag la in samma FW igen?
Har gått och tänkt på det ett tag bara....
|
|