Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
gek is dat ik NERGENS iets kan vinden over P900 in NL. Kijk ik nou niet goed of is het voorlopig niet aan de orde?
|
|
Brimme Joined: May 18, 2002 Posts: > 500 From: Netherlands Amsterdam PM |
Ik heb sonyericsson gebeld en die wisten het ook niet precies. maar die zeiden omdat hij nu al op de website staat zal het vast niet lang meer duren en zal het wel ongeveer een maandje zijn.Maar dat is dus ook niet 100% zeker.Ik hoop niet dat het weer zolang duurt als met de p800 anders ben ik toch genoodzaakt om hem weer uit Denemarken te bestellen.
 P900 +  P800 +  K700i +  T68i+ HBH-60 + ms duo128  |
|
zolang zal het zeker niet duren
|
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
Wat een saaie boel is het hier zeg!!!
Oh ja... heeft iemand al de original T610 case gezien met een gaatje voor de camera? In Engeland schijnt ie al te koop te zijn..
Owen
Owen den Engelsman |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
@ brimme
ow sorry dat ik mijn mening gaf over de p900, ik wist niet dat je daar niet van gediend was
het spijt me ook dat ik geen sonyericsson expert ben, en ook niet berijd was om stad en land af te bellen/mailen/browsen om een correct antwoord op jou belangrijke vraag te krijgen, en hierdoor een "dom" antwoord gaf
en als je iemand vraagt hoe laat het is en diegene zegt dan "ik weet het niet, en het maakt me eigenlijk ook niet uit". dat is natuurlijk een dom antwoord, (net zoals het antwoord van mij btw.) ook mijn excuses hiervoor
|
Versus2 Joined: Oct 06, 2003 Posts: 0 From: The Netherlands - Hoofddorp PM |
Geen leven! |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
geen leven!?????hoezo?
This message was posted from a WAP device |
Versus2 Joined: Oct 06, 2003 Posts: 0 From: The Netherlands - Hoofddorp PM |
Ja sorry, ik had het tegen forceabuser. Vergeten de '@' te doen.
Maar even iets anders. Ik zag bij Bart Smit/E-Plaza dat ze daar de T230 verkopen voor ongeveer €109,- Ik ben er best wel geinteresseerd in, word een beetje beu van mijn T68m met 256 kleuren en geen polyfoon beltonen. Ik ga het misschien kopen voor als 2e telefoon. Maar ik wil graag mijn huidige simkaart gebruiken voor beide telefoons.
De toestel die ze verkopen is van T-Mobile Prepaid. Mijn vraag is dus of iemand weet waar ik in de buurt van Amsterdam/Hoofddorp de toestel simlock vrij kan maken. Is het eigenlijk ook wel mogelijk om dat te doen? Want ik hoor de laatste tijd dat er nu meer dingen zijn dan alleen simlock om de toestel echt 'simlock vrij' te maken. |
2manydjs Joined: Jul 01, 2003 Posts: 138 From: Amsterdam PM |
@brimme volgens de MSN site P800 komt de P900 in januari in Nederland uit.
Hij zal dan volgens mij iets van 849euro kosten.
Als dit onjuist is, is dat natuurlijk niet mijn schuld.  |
guardianangel Joined: Oct 20, 2003 Posts: 104 PM |
Quote:
|
On 2003-10-26 18:09:45, Brimme wrote:
Ik heb sonyericsson gebeld en die wisten het ook niet precies. maar die zeiden omdat hij nu al op de website staat zal het vast niet lang meer duren en zal het wel ongeveer een maandje zijn.Maar dat is dus ook niet 100% zeker.Ik hoop niet dat het weer zolang duurt als met de p800 anders ben ik toch genoodzaakt om hem weer uit Denemarken te bestellen.
|
|
Brimme, bel mij maar even ik kan hem dit weekend aan je doneren ahum!!.. vette centen lol.. maar contact me of via mail ...
http://sigx.yuriy.net/images/skin/MacOSX/1/xguardianangel.png</img> |
|
Mogguh allemaal.
FF een heel andere vraag: komt NL ooit nog eens zo ver dat wij ook met prepaid GPRS kunnen gebruiken?? Kan elders nl. wel en ik wil dat ook!!
|
MaThIbUs Joined: May 17, 2003 Posts: > 500 From: Belgium PM, WWW
|
Ik denk dat ze uiteindelijk wel zullen MOETEN meegaan met de stroom... tot zover MaThIbUs via GPRS via prepaid :p
This message was posted from a T300 |
|
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@ vlammetje
Het is bij sommige providers wel mogelijk, maar ik zou dan wel Orange pakken want daar kun je "onbeperkt" gprs-en voor een schamele 6 Euro per maand. Het enige vervelende is wel dat je elke maand een belletje naar de klantenservice moet plegen om Share (zo heet hun gprs-variant) weer te activeren. Voor de rest werkt het wel ok. Op sommige plaatsen kun je al voor 5 Euro zo'n Oranje sim scoren met 15 scheuro beltegoed (na registratie NAW-gegevens). Tot nu toe is dit nog het goedkoopst van alle providers zover ik weet, of je moet het gratis voor elkaar krijgen.
Only dead fish go with the stream! |
|
En ik maar denken dat dat share 'postpaid' was..
Bedankt voor de tip
|
|