Author |
Swedish Z1010 Thread |
Matteus Joined: Oct 20, 2002 Posts: 372 PM |
Är det mögligt att koppla z1010 och palm tungsten genom BT?
This message was posted from a T68i |
|
maxer Joined: Aug 03, 2004 Posts: 0 PM |
Det borde inte vara nåt problem.. |
Matteus Joined: Oct 20, 2002 Posts: 372 PM |
Quote:
|
On 2005-03-29 09:22:21, maxer wrote:
Det borde inte vara nåt problem..
|
|
Ja, det är mycket lätt att koppla Z1010 och Tungsten. Jag behövde inte någå nya driver, gamla T39 och T68 passade bra. Phonelink hittade Z1010 och Z1010 genast en trusted device. Mycket bra att Web-surfa även med vanligt GPRS. Jag ska prova snart också 3G!
|
UmbaLumba Joined: Mar 29, 2005 Posts: 3 From: Sweden PM |
Jag har problem med att synkroniseringen inte vill funka med min dator. Den börjar synka mina kontakter fint, men efter ca 40 så försöker den skicka något till min telefon, och då bryts allt. Har någon annan haft det problemet? Hur kan man lösa det?
Jag har R1G007 i firmware, och synkar med en Windows XP Pro
|
DIFference Joined: Nov 28, 2004 Posts: 41 PM |
Uppdatera till senaste mjukvaran. |
Lorei Joined: Apr 07, 2005 Posts: 0 From: Arboga, Sweden PM, WWW
|
Tänk vad man hittar när man googlar! =)
Lite goda råd sökes:
Har precis fått en SE z1010 av kära mor! Sååå kul! Även om den börjar bli lite gammal..
Så vad jag behöver hjälp med är tips på vad jag kan göra för att få ut det bästa av den. Tyvärr är den låst till Vodafone, men det kan ju åtgärdas.
I övrigt.. vilken operatör är bäst på 3g enligt ert tycke?
Uppgraderingar? Vilken och vart?
Minneskort?
Inställningar?
Eftersom jag har hankat mig fram med min urgamla mobil i många år ligger jag lite efter vad det gäller mobiltekniken... *s*
Allt som kan hjälpa mig utnyttja min nya kompis vore kanon!!!!! =)
|
Quote:
|
On 2005-04-07 11:50:43, Lorei wrote:
Tänk vad man hittar när man googlar! =)
Lite goda råd sökes:
Har precis fått en SE z1010 av kära mor! Sååå kul! Även om den börjar bli lite gammal..
Så vad jag behöver hjälp med är tips på vad jag kan göra för att få ut det bästa av den. Tyvärr är den låst till Vodafone, men det kan ju åtgärdas.
I övrigt.. vilken operatör är bäst på 3g enligt ert tycke?
Uppgraderingar? Vilken och vart?
Minneskort?
Inställningar?
Eftersom jag har hankat mig fram med min urgamla mobil i många år ligger jag lite efter vad det gäller mobiltekniken... *s*
Allt som kan hjälpa mig utnyttja min nya kompis vore kanon!!!!! =)
|
|
Själv kör jag Telia 3G. Vad jag hört och uppfattat så har de minst problem, och de vann även 3g-undersökningen som tidningen mobil gjorde för ett par månader sen.
Uppgaredering: Senaste, lämna in den till en SE-service (Dialect).
Minneskort: Det sägs att den max stöder 128 mb. Finns dyra och billiga. Kolla www.pricerunner.se
När det gäller inställningar så är det bara att pilla och ställa in som du vill ha det, smaksak.
Lycka till med luren! |
|
Tackar!
Fer tips, någon? |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Lå upp den på http://www.mumien.se funkar kanon tar även bort de hemska vodafone ikonerna så att du får sony ericsson snygga meny system! |
|
Ja, det tänkte jag ju göra. Eller snarare, ska lämna in den här i Örebro.... slipper jag skicka den och har den i handen på en halvtimme. Samma pris..... |
Uppgradering av mjukvara är gratis första året, om inte längre. |
|
Jo, det vet jag ju... fast jag ska ju låsa upp den och ta bort brandingen, så då gör de det samtidigt. |
Ok, lycka till  |
Någon ny firmware? |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
kommer ingen mer  |
|