Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Heb je al een gewoon service point (nou ja... service..) geprobeerd?? Voor normale software? Als zij het niet doen wordt het lastig
|
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@ piwikiwi
Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat worden, ik was gisteren ook bij een servicecenter, om mijn telefoons na wat problemen te voorzien van nieuwe software, waar er toevallig ook mensen met een Vodafone t610 binnenkwamen met dezelfde vraag en te horen kregen dat de software wel ge-update kon worden maar dat de iconen er gewoon nog op zouden blijven zitten. Het had iets te maken met de speciale software die SE voor Vodafone (en T-Mobile) had geschreven die daardoor niet door een "normale" update verholpen zou kunnen worden maar alleen door een update van de provider zelf.
Het klonk in ieder geval allemaal best logisch op dat moment omdat de persoon uit ervaring sprak. Misschien dat er hier op esato ergens nog een draad staat of en hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om dat vodafone live eraf te halen? gewoon ff de zoekfunctie aanspreken.
Only dead fish go with the stream! |
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
@deliciosomarron
Waar was die service center en weet je of ze ook heeel heeel heel misschien de nieuwste fw voor T3xx hebben? (R3B)
Vlamm en ik zouden het leuk vinden
[addsig] |
|
Vlam vind de geweldige service centres weer ff allemaal
Een sw upgrade kost 36 EURO???!!?
Ben helemaal voor een ANDER service punt (mits te bereizen) wat een stelletje afzetters zeg!
|
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
€ 36,-??? Is je telefoon nog in de garantieperiode of niet... Anders moet je gewoon zeggen dat ie vaak vast loopt ofzo.. dat soort dingen.. Dan moeten ze het updaten.
MVG Owen
Owen den Engelsman |
|
ja.
hij LOOPT ook vaak vast. en ik kan met texten niet meer naar beneden scrollen op de 1 button....... en hij wordt steeds trager.
Maar er loopt daar een 'expert' rond die wel even zal bepalen of mijn probleem een probleem is. want ja... Quote:
| Iedereen zegt dat hij een probleem heeft maar dat is natuurlijk meestal niet het geval.. |
|
Bedankt dat ik meteen maar even getypeerd word als iemand die blijkbaar de boel komt flessen!
daarnaast moet ik onder werktijd de phone wegbrengen zodat hij voor 18.00 weer klaar is....
Want op koopavaond en op zaterdag is de monteur geen monteur...
|Nou ja... beter even wachten tot ik afgekoeld ben... en dan gaan we het nog een keer proberen
|
|
Aha... Wat voor telefoon heb je trouwens...... Ik denk toch geen T200? En waar laat jij je upgrades doen dan?
Ik ga altijd naar Teleworld in de Kinkerstraat (Amsterdam). Daar doen ze er niet zo moeilijk over.. Ik zeg gewoon dat ie vaak blijft hangen ofzo.. En dan geven ze dat ding gewoon een update! Ik krijg zelfs een bon mee.
Owen den Engelsman |
|
yes teleworld ja.
en ik heb een T300
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@ sexychocolate
Teleworld in de kinkerstraat in Amsterdam. Op maandag van 14.00 tot 16.00 uur en van dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur is het (Sony) Ericsson-service centre geopend en het updaten van software duurt niet zo lang als je geen p800 hebt, gemiddeld 15 minuten.
En inderdaad het updaten van de software kan je 36 Euro's gaan kosten, heb ik ook moeten betalen voor het updaten van m'n t68i maar dat was meer omdat mijn probleem een "luxe" probleem was (hij synchroniseerde niet goed via bleutooth en nu na de update wel). Het leuke bijkomstige voordeel is dat ik nu in versie R8A015 er een stel nieuwe spelletjes bij heb op de telefoon en ik mijn t68i dus weer wat vaker ga gebruiken hehehehe
Only dead fish go with the stream! |
2manydjs Joined: Jul 01, 2003 Posts: 138 From: Amsterdam PM |
Weet iemand of t-mobiel ook een firmware update heeft voor de t610?
Ik wil vrijdag best wel even naar Amsterdam voor een gratis update maar dan moet ie er wel zijn natuurlijk..
Heb je bij teleworld een bon nodig?
Of vinden ze de t610 nieuw genoeg om ervan uit te gaan dat ie garantie heeft?
En klopt dat van die openingstijden?
Bedankt! |
|
Die tijden kloppen inderdaad.
|
|
@2manydjs
Bij mij vroegen ze geen bon. Hoewel ik dat wel voor de zekerheid mee had genomen. Neem maar gewoon mee.. Je weet maar nooit.
Owen den Engelsman |
2manydjs Joined: Jul 01, 2003 Posts: 138 From: Amsterdam PM |
Bedankt vlammetje en owen.
Ik hoorde gisteren alleen van iemand dat tmobiel nog steeds geen t610 fw update heeft..
En ik ben bang dat die jongens van teleworld geen gewone fw erop willen zetten...
Kan iemand dit van tmobiel bevestigen?
Scheelt me een tochtje naar de teleworld.. |
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
Mhhhh... wil best 36 euro betalen. NOT
En dan weet ik nog niet eens of het wel de nieuwste is (r3b)
[addsig] |
|
ja... en eigenlijk snap ik dat niet. Ik bedoel, die software wordt toch gewoon door op een server (EMMA) gezet? Daarna is hij toch automatisch voor alle service points wereldwijd beschikbaar??? Dus als hij elders wel is, MOET hij hier toch ook zijn?
Of mis ik iets?
|
|