Author |
Swedish Forum |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Måste vara uppriktig och säga att "halkar" efter som vanligt nu när det kommer telefoner med 65000 färger.Verkar vara som inte vill vara kvar på marknaden.T-68 är ändå den bästa lur jag har haft men för hur länge innan. är bortsprunga precis som Ericsson blev av Nokia i slutet på nittiotalet. Och nu nåde jag 200 inlägg Puh
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
|
caff Joined: Jun 14, 2002 Posts: > 500 From: Australia PM |
Can some of you translated this article from Mobil.se to english please !!!!! Thanks !!!
Sony Ericssons varumärkeschef Mats Georgson har beslutat att säga upp sig. Det beror dock inte på att Sony Ericsson skulle vara ett sjunkande skepp, enligt honom själv.
- Det här jobbet ska skötas från London och jag vill helt enkelt inte flytta till Storbritannien. Det är huvudorsaken till att jag slutar, säger Mats Georgson till Dagens Industri.
I fortsättningen kommer han jobba som varumärkeskonsult i eget företag. |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2002-12-09 10:59, caff wrote:
Can some of you translated this article from Mobil.se to english please !!!!! Thanks !!!
Sony Ericssons varumärkeschef Mats Georgson har beslutat att säga upp sig. Det beror dock inte på att Sony Ericsson skulle vara ett sjunkande skepp, enligt honom själv.
- Det här jobbet ska skötas från London och jag vill helt enkelt inte flytta till Storbritannien. Det är huvudorsaken till att jag slutar, säger Mats Georgson till Dagens Industri.
I fortsättningen kommer han jobba som varumärkeskonsult i eget företag.
|
|
SonyEricsson's trademark director, Mats Georgson has decided to quit his job @ . According to Mats it has nothing to do with that is like a sinking ship with the financial problems. He says that the position he has will be moved to London and he want to stay in Sweden.
Furtheron he will work as a consult in an own company.
[ This Message was edited by: Cytech on 2002-12-09 10:11 ] |
Ok. Thanks !!!!!!! I thought it would be some news regarding new SE phones though !!!
|
phunqe Joined: Oct 27, 2002 Posts: 21 PM |
argh... jag är så uppspelt över P800 att jag börjar drömma om den t.o.m.
Inte blir det bättre av att ens svinaktiga vän som jobbar på SE ringer stup i kvarten och formligen skriker i telefonen över sin P800. Jag kan t.o.m. höra fradgan i andra änden...
GE MIG!!!!
Jag kommer förmodligen ta ledigt en dag från jobbet när jag får min. Om jag inte svimmar först dvs. |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
P800:an har design som påminner lite om en bil från 60:talet .
This post was posted from a T300 |
Vodafone och Wind i Italien har nyligen öppnat för MMS mellan sina nät... Sonera och Radiolina i Finland har haft MMS kontakt mellan sina nät sedan slutet av november...
återstår å se hur länge svenskarna få vänta denna gång...  |
phunqe Joined: Oct 27, 2002 Posts: 21 PM |
Japp, oftast skönare att köra än att titta på
Tycker iofs att P800 är ganska cool ändå  |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
När släpps p800 då?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
copman Joined: Mar 05, 2002 Posts: 26 From: Stockholm, Sweden PM |
Någon här som vet någon butik eller webbplats som säljer T300+mca 25 i paket? Jag är inte intresserad av Geab eller vodafone stores dyra priser. Tack på förhand. |
tiasb Joined: Nov 25, 2002 Posts: 0 From: Halmstad/ Sweden PM, WWW
|
Idag så släpper Telia MMS till sina kunder. |
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
Det var inte en dag för sent...
Hoppas det lever upp till förväntningarna bara.
Jag har testat det lite och det är väl skoj, men lite tidskrävande att göra meddelanden. |
Hi, can some of you translated this article from mobil.se into english please, thanks very much :
Det går rykten om att Sony Ericsson är på gång med en ny mobiltelefon med så mycket som 40-stämmiga polyfoniska ringsignaler.
Snart kommer Sony Ericsson lansera en flip-telefon som kommer att ingå i en helt ny serie, alltså varken "T" eller "P", enligt sajten mobile-review.com.
Den uppges ha 40-stämmiga polyfoniska ringsignaler, färgskärm, Li-Pol batteri och ett stort minne, liksom java.
Det är en påkostad telefon för den europeiska marknaden och den kommer att kosta runt 5000 kronor, enligt sajten.
- Självklart kommer vi med nya mobiler nästa år, men det här är inget jag kan kommentera, säger Per Alksten, produktmarknadschef på Sony Ericsson. |
tjompa Joined: Dec 11, 2002 Posts: 25 From: Sweden PM, WWW
|
Hallå och god dag...
Här kommer man in som en ny användare på siten och möts direkt av att nedläggning är nära, säger ju det... life sucks!
Fråga, varför syns inte min telefon vid namnet här till vänster? Jag vill ju inte vara sämre än någon annan
Och, tack bror för att du skickade länken hit, redan hittat mycket skoj
tjompa - What the future holds for you... |
Quote:
|
On 2002-12-11 02:22, tjompa wrote:
Hallå och god dag...
Här kommer man in som en ny användare på siten och möts direkt av att nedläggning är nära, säger ju det... life sucks!
Fråga, varför syns inte min telefon vid namnet här till vänster? Jag vill ju inte vara sämre än någon annan
Och, tack bror för att du skickade länken hit, redan hittat mycket skoj
|
|
Välkommen till Esato!
Telefonbilden kommer bli mer synlig efterhand som du postar inlägg...
Kika på http://www.esato.com/board/faq.php så kan du se hur det funkar... |
|