Author |
Belgie - La Belgique - Belgien |
dietbrand Joined: Nov 23, 2002 Posts: 198 From: Belgium PM |
Ik wou gewoon even laten weten dat in de Actionshop catalogus de P800 staat, te verkrijgen vanaf januari.
DbVdb
[ This Message was edited by: dietbrand on 2002-12-08 13:12 ] |
|
bart Joined: Feb 03, 2002 Posts: > 500 From: Flanders PM, WWW
|
@superunknow why do you want a debitel sim? its only for some companys and there almost finished.
@dietbrand hen ik ook gelezen maar bij abelsco het beste service center zal hij er als eerste zijn en waarschijnlijk voor kerstdag.
[ This Message was edited by: bart on 2002-12-08 20:14 ] |
racingboy Joined: Apr 26, 2002 Posts: 255 From: belgium uit limburg PM |
ligt het aan mij of werkt mms weer ni?
greetzzz |
|
nope het werkt niet meer, daar mee dat wer er 500 graties per week krijgen, de helft van den tijd lukt het niet om er 1 te versturen. okok tis nogaltijd in testfase maar kom dan nog. |
kheb daar juist gbeld, en ze zeiden dat er te veel gebruik van gemaakt wordt. maar nu heeft nog ni iedereen zo een mms toestel, wat gaat dat dan binnenkort geven?
greetzzz |
|
zot, amaai hun netwerk kan da ni aan of wa! tof. alweer een reden om lotto te spelen. |
ja, tis gelukkig weer opgelost, binnenkort heb ik een mca-25, gewonnen dankzij proxi toch leuk hé
greetzzz |
|
inderdaad, maar wat ga je met je MCA-25 doen? je hebt toch geen T68 meer? ik ga de mijne verkopen zodra ik gewonen heb, ik heb toch al een MCA-20 en ik wacht op de P800. |
waarschijnlijk verkopen, maar wie weet, misschien ene t300. maar dat is belange nog ni zeker
greetzzz |
|
t300 veel te dik man, das willen en niet kunnen noem ik dat, de T68 is nogaltijd veel beter wel spijtig dat die de speciale functies van de MCA-25 niet ondersteund. |
Jim Joined: Jan 20, 2002 Posts: > 500 From: Belgium PM |
Welke speciale functie ?????? Ik zal een T68i kopen .... yeah FINALLY !!! LOL
Stomme vraag maar ik me vroegde af of het mogelijk is om met een ander T68i te spelen ( multiplayer )via IR of bleutooth en is het mogelijk themes te zenden via wap/gprs ??? |
|
via MMS kan je Themes zenden of via email, ja je kan multiplayer games spelen.
de functies zijn zoom en zo voorgrond op de foto's doen, leuk maar het wordt weinig gebruikt. |
ja, heb juist met de panasonic gd87 gespeeld, wel leuk speeltje, maar het is toch ni DAT de foto's zijn wel leuk en er staat een goede zoomfunctie op.
greetzzz |
arroyootje Joined: Feb 01, 2002 Posts: > 500 From: UK-Belgium-Azerbaijan PM |
Bij Belcompany! Ik heb mijn Base nummer laten overschakelen naar Mobistar! Base zijn echt achterlijk! Ik kon niets downloaden en belde 1999 en ze zeiden dat hun WAP een beetje achterloopt....
Pfff...
Ik zie me echt geen NEC aanschaffen...
Mobistar heeft vanaf Januari MMS en ze zullen ook een lancerings aanbod doen!
|
|
tof dat mobi* ook met MMS komt als ze maar geen nokia's aan bieden.
in welke belcompany finiaal werk je? ik ken de mensen van aalst bij belcompany heel goed.
mja base zit nogalijd het verste achter he. waarom heb je mobistar genomen? ok ze zijn goedkooper dan proxi maar proxi heeft nu al MMS. |
|