Author |
het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch) |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Echt stabiel wil ik de gprs van t-mobile niet noemen, dat het nu werkt wil niet zeggen dat het wat later op de dag ook nog werkt. Maar zolang ik niets ervoor hoef te betalen mag ik niet al te veel klagen! Maar toch doe ik het hehehe!
This message was posted from a T68i |
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
@ extince: DIT IS ECHT WAAR!
|
Sabbie Joined: Jun 19, 2003 Posts: 29 From: Netherlands, Groningen PM |
ik kan idd op wap.esato.com komen!! (eindelijk!! jeej!) maar zodra ik ben ingelogd, en op "Nederlandse draad - Dutch Forum" druk dan zegt ie: "Er is iets mis met de pagina die u wilt bereiken... :'(
Maar we zijn al dichterbij!! JEEJ!
[edit]Ik heb dit draadje gebookmarked, en ik kan hier nu op wappen (kan alleen niet reageren omdat ik al gereageerd had.. :/ JEEJ!!![/edit]
[ This Message was edited by: Sabbie on 2003-06-25 11:02 ] |
|
Ik kan ook niet op de nederlandse pagina's komen en op een aantal meer waarvan de eerste post aan de lange kant is. maar het is toch al een stapje vooruit
|
Quote:
|
On 2003-06-22 22:24:26, chi_calvin wrote:
YEAH!!!!!!!!
T-mobile heeft per 16 juni haar sms tarieven verhoogd naar 22 eurocent!!!!!!
alle mensen die meer dan drie maanden hun contract hebben kunnen nu hun contract ontbinden!!!
ik doe het in ieder geval wel.
|
|
Heeft iemand hier meer informatie over?? Ik zat namelijk even naar de p800 te kijken.. enneuh... [15jarige modus]DAT DING IS GEIL![/15jarige modus] Ik denk dat ik genoodzaakt ben die te kopen ...
Maar dan moet dat wel weer i.c.m. met een abbo, anders is dat kreng niet te betalen, en dan moet ik dus van dit abbo af  |
|
Ja de tarieven zijn verhoogd en met een abbo dat al langer dan 3 mnd loopt kun je er dus vanaf. aangetekende brief naar T Mo met kopie id en handtekening en alle info en dan moeten ze je laten gaan. Volgensd mij wel een beperkte periode, dus ZSM opzeggen die hap
[dommig] P800 GEIL?????[/dommig]
[geil]JB met P800 [/geil]
ok genoeg weer ik moet wel lachen dat de [onzin]flauwekul tags[/onzin] aanslaan
|
hehe, jij hebt sabbie met een P800 nog niet gezien
die [onzin] tags gebruik ik al jaren... sinds ik HTML ken eigenlijk al  |
|
[melig]ja maar ik ben een beginner..[/melig]
[nieuwsgierig] graag ff foto van sabbie met een P800 [/nieuwsgierig] dan zal ik een oordeel vellen
|
Moet ik eerst een P800 hebben  |
hmmm op tweakers staat een draadje over het opzeggen van t-mobile vanwege de prijsverhoging: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/754468/0
Het schijnt dus dat er binnen de eerste 3maand dat je een abbonnement hebt er geen prijsverhogingen mogen worden doorgevoerd. Zodra dit wel gebeurd mag je het opzeggen.. (let op: je moet dus op 16juni MINDER dan 3maand klant zijn bij T-Mobile)
Gelukkig heb ik dan weer de mazzel dat m'n abonnement is geactiveerd op 21juni 2003, en ik dus nog net binnen die tijd val
/me gaat weer een opzegbrief schrijven (ik krijg er nog lol in ) |
|
oh ha!! Ik ben vast aan het oefenen (minimale termijn gaat binnenkort verstrijken.....)
|
Haha, nou maak je borst dan maar nat, want fatsoenlijk opzeggen is er bij T-Mobile niet bij  |
|
Intrekken van automatisch incasso zal wel helpen
|
Dat heb ik idd ook gedaan bij mijn andere abbo  |
De Neel Joined: Jun 25, 2003 Posts: 3 From: The Netherlands PM |
Kan iemand mij vertellen of er al ergens "frontjes" te koop zijn voor de T610?
Ik heb een T610 aangeboden gekregen toen ik mijn contract opnieuw voor een jaar liet vastleggen, alleen nu staat er onderop mijn telefoon (met roze lettertjes) "T-Mobile"!!! Uiteraard hebben ze er een simlock op gegooid; is hun goed recht, die zal er binnen niet al te lange tijd gewoon afgehaald kunnen worden, maar die lettertjes iriteren me mateloos.
Is daarnaast hier in Nederland alleen maar die Aluminium Haze uitvoering te krijgen?
Alvast bedankt! Latur.
|
|