Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
kjeder meg... stille her...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
RAI RAI! |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Når man kjeder seg kan man ta fram blåskjell og så tar du og sier til blåskjellet: Hei vem er den snilleste fyren i verden? hææ vem er hææ? Synes du jeg er snill Mr blåskjell? hmm synes du? SVAR DA!!??!? Jammen kjære vene OM DU SKAL VERE STUMM SOM EN ØSTERS! Ja ja ja ja da spiser jeg deg opp din blåskjell kompis! Og så tar du og spiser blåskjellet. Og etter det så prøver du det samme med en østers.
Forresten om noen lurer på noe absolutt va som helst så har jeg et gjenomtenkt intlektuelt svar og gi dere!
[ This Message was edited by: tranquil on 2003-03-03 10:47 ]
[ This Message was edited by: Bjerkebanen on 2003-03-03 11:33 ] |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Heia folkens! Jeg har en ide jeg fikk når jeg tenkte på nummerportabilitet!!! Here goes:
Okay la oss si at du har Netcom kontant og det begynner og gå mot 0 på din saldo ta da og bytt til hello hvor du får 150 og ringe for om man kjøper start pakke til 200 kroner. Og når de 150 kronene starter og gå mot 0 kroner bytter du til Netcomkontant hvor starpakka koster 200 og du får 150 og ringe for! Om man gjør det her på nytt & på nytt så blir det jo jævla billig og fylle opp kontantkortet.
Så vidt jeg ser er det ingen grense for hvor mange ganger man kan bytte operatør? Er e vel? Hele poenge med Nummerportabilitet er jo netop og bytte ofte er e ikke??
|
HC Joined: Apr 23, 2002 Posts: 105 From: Norway, Bergen.. PM |
Jo, spesielt siden du hver gang taper femti kroner, må innom en forhandler og vente minst ti dager... ;) Lurer på å prøve selv....
This message was posted from a WAP device |
|
Hva skulle være vitsen med det? man må jo hver gang betale 200,- og hver gang taper man 50,-
Hva er det man tjener på det?
Intellektuelt svar ventes , bjerkebanen  |
|
Å kjære vene kjempe stor sykkel støtte jeg må ha vert helt fjern når jeg skrev det der! dET ER JO FAKTISK IKKE NOE OG SPARE!
Sorry MAC!
[ This Message was edited by: Bjerkebanen on 2003-03-03 11:31 ] |
|
det er heller 50,- å tape hver gang
også får man jo gleden av å ringe inn og stresse kundebehandlerne hver gang porteringen feiler da!  |
|
Haloo er det baloo? Nei sorry det er Bagera. Ja okay hei jeg heter Bjerkebanen. En gang så sykla Baloo over Bjerkebanen men da ble han stoppa av en KJUSK! Kjusken sa: Hestene blir Nervøse av sykler. Da begynte Baloo og gråte fordi han ikke viste hvordan han skulle fjerne sykelen sin fra Bjerkebanen uten og gjøre hestene Nervøse.
BALOO ER SÅ FØØØØLSOM
[ This Message was edited by: Bjerkebanen on 2003-03-03 11:27 ] |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Nå har jeg sikkert ikke fulgt helt med, men hva skjer med Esato treffet? Klarte ikke å finne topicet om det...
[addsig] |
|
det er så digg og spille Unreal Tournament 2003 med Trippelskjerm... digger Matrox Pharilia (med 256 DDRAM)
noen andre her som har det eller
|
hva er det programmet som heter "More viewers" som er installert på P800... holder på og av installer masse dritt.. så derfor lurer jeg..
|
Quote:
|
On 2003-03-01 21:29, AMD wrote:
Hallo folkens...
Fikk meg P800 på mandag, men har hatt fagprøven så jeg har ikke hatt tid til mobilen.
Men hvordan kan man overføre bilder fra P800 til pc-en ved hjelp av sync-station?
Og kan noen av dere skrive linker til forskjellige programmer og spill som man kan laste ned til P800 (freeware).
Takk på forhånd
|
|
Fagprøve i hva?
Skal du bli Bilmekaniker? eller Elektriker.
Selv droppa jeg ut av GK og har ikke giddi og skaffe meg noe utdanning.
|
AMD Joined: Apr 13, 2002 Posts: 80 From: Osloensis PM |
Fagprøven i telekom. montør.
Er ferdig med det nå da.
Skal begynne på vgs igjen og gå generell studiekompetanse.
Neste året der igjen skal jeg gå på høgskolen i gjøvik, geomatikk faget... |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Quote:
|
On 2003-03-03 16:37, Bjerkebanen wrote:
Fagprøve i hva?
Skal du bli Bilmekaniker? eller Elektriker.
Selv droppa jeg ut av GK og har ikke giddi og skaffe meg noe utdanning.
|
|
Og nå driver du med hva?
[addsig] |
|