Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Macross Joined: Sep 04, 2003 Posts: 1 PM |
Heyheey allemaal,
sinds een week in het bezit van een T610
besteld via sitel.nl en ben er erg blij mee
bluetooth dongle aangeschaft en werkt perfect
alleen kan iemand mij vertellen waar de service point in utrecht zit?
thanx! |
|
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Op de amsterdamsestraatweg "total call" volgens mij.
|
Macross Joined: Sep 04, 2003 Posts: 1 PM |
alright! thanx!
morgen gelijk eventjes langs |
Pitta Baainens Joined: Aug 17, 2003 Posts: 80 From: Belgium PM |
@ gant: ge zijt een zjanetd
Tijd kan Jan Zonder Vrees niet deren. Zelfs een smeerlap kan hem niet neulen. |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Luitjes even een (stomme) vraag: Heeft er iemand hier ook problemen met het inloggen op het forum als dit benaderd wordt via html-light? Via xhtml en wml/wap lukt het inloggen zonder problemen dus vandaar de vraag. Ik kan nu helaas niet zoeken omdat nu ik te lui ben om achter een pc te kruipen en ook te lekker in mijn bed lig om ook maar de moeite te nemen. Alvast bedankt voor de moeite!
This message was posted from a P800 |
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Hebben jullie het goede nieuws net gehoord? Se is de snelste stijger in de markt voor (camera) telefoons! Se to the top.
This message was posted from a T65 |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
@htbpilot: heb je nu nog steeds je t65??
Ja *#:-( wordt er gestoord van! Als ik zo thuis ben volgt het hele verhaal.
This message was posted from a T65 |
|
oke ik ben benieuwd
Nou, ik ben nu een maand verder en heb nog steeds geen T610. Het toestel dat ik terug heb gestuurd is ter reparatie aangeboden. Wanneer het klaar was wisten ze nog niet. Maar goed, ik had dus afgesproken met die verkoper daar dat ik een nieuw toestel zo krijgen. Niks ontvangen! Ik bellen, ja zijn door de voorraad heen het toestel is in bestelling. Dit was overigens drie weken geleden. Tot nu toe heb ik nog steeds niks ontvangen. Dus vandaag weer gebeld. Zeg ik tegen die verkoper, ik hoor nu al drie weken het zelfde verhaal! ik wil mijn toestel! Ja ja, vanwege de enorme vraag naar het toestel gaan de grote winkelketens voor. Als het goed is ontvangen we toch zeker deze week de toestellen.
Nu heb ik ze nog 1 week gegeven om mijn gerepareerde toestel op te sturen of een nieuwe te bezorgen. Anders eis ik mijn geld terug! Jaja, wij zien wat we kunnen doen...
Dacht bij mezelf, in het uiterste geval kopen zij mijn toestel maar bij T for telecom en sturen ze het maar op!! Stel sukkels
Maar goed, ik baal dus als een stekker. |
|
ja precies ik heb zoiets gehad met kapotte nokia's, toen ik ze kocht voor de hoofdprys was die net uit maar toen ik het terugsturen naar de fabriek opgaf na 3 maanden was die 8210 helemaal niet duur meer, dus die t610 zal misschien tegen de tyd dat je er nu 1 hebt al veel goedkoper zijn, misschien kan je beter je geld terugvragen??? succes he?
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
Krijg nou wat... mijn GPRS bij vodafone doet het niet meer!!!!!!!!! GRRRrrrrrrrrrrrr...
Owen den Engelsman |
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Had ik gisteren ook last van maar vandaag werkt het weer prima.. Zal wel aan het netwerk gelegen hebben.
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
Hij doet het inderdaad weer!!!!!!!!!
Owen den Engelsman |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Werkt hier ook weer goed,wel vreemd dat de data wat je verbruikt niet wordt berekend.niet dat dat erg is...2.5 eurocent per kb is niet weinig..(prepaid)
This message was posted from a T68i |
|