Author |
Swedish Z1010 Thread |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Kommer nog ingen mer  |
|
jan_o Joined: Sep 07, 2004 Posts: 22 From: Sweden/Kil PM |
Nån som vet nåt om större batteri till z1010 över 1265ma samt några bra java program vore tacksamt |
DIFference Joined: Nov 28, 2004 Posts: 41 PM |
Kommer ingen mer firmware? Varför tror du det?
En fråga angående batteriet: Igåkväll hade jag ungefär halva kvar, men i morse var det i stort sett tomt. Det enda jag gjort då är att jag aktiverat och avaktiverat BT-headset en gång plus att larmet stått på och tjutit under ett antal minuter denna morgon Är det saker som drar mycket batteri eller?
/Micke |
Lost_Kalle26023 Joined: Aug 12, 2004 Posts: 0 From: Arboga, Sweden PM |
hoppas att det kommer nya... skickade in min idag på uppgradering, upplåsning och borttagning av operatörsskiten... men deras egen uppdateringstjänst verkar vara uppe igen  |
wapmanse Joined: Mar 04, 2002 Posts: 249 From: Stockholm, Sweden PM |
Är det någon som testat uppdateringstjänsten på SE web? Vilken sw revision är det man får?
Cheers |
Tråkigt med sådana som töntar sig....
Hur som helst..
Har en ubrandad z1010 från tre med R1H som är upplåst och unbrandad hos mumien.
Tycker ni att jag ska uppgradera till R1K?
Kan jag göra det på ett SE service center trotts att min telefon är unbrandad? Kommer jag få tillbaka tre skiten då eller?
Någon som har några erfarenheter med att uppgradera unbrandade telefoner på ett se service center?
Tack på förhand! |
mralex2000 Joined: Feb 12, 2003 Posts: 11 PM |
Nån som har koll på om R1G007 funkar bra med Comviq 3G? |
Tycker nog du bör uppgradera. Själv har jag senaste i min, dvs. R1K. |
Min telefon blir varm ibland. Var nere på stan nu en timma, men hade lämnat teleonfen hemma. När jag kom hem och började pilla med den kände jag att den var varmare änvanligt, typ kroppstemperatur kanske. Jag har senaste firmwaren. Fler som vart med om det?
Kan även tillägga att den ibland låse sig då man wappar. Sen när man startar igång den såg går den igång utan PIN-kod eller nånting. Hmmm...
*arg*
/Micke |
Mer problem:
Någon mer som har STORA problem när det gäller röstuppringning och bluetooth-headset (HBH 600) och Z1010??? Telefonen låser sig och jag måste ta ut batteriet... |
Lost_Kalle26023 Joined: Aug 12, 2004 Posts: 0 From: Arboga, Sweden PM |
Stora problem!
Jag skickade in min telefon (Z1010) på uppgradering och nu när jag hämtade ut den idag och kom hem och satte i mitt SIM-kort och startade telefonen så stode det "Vänta" och jag väntade då det inte hänt något på över 30 min beslutade jag att starta om telefonen och då slutförde den sak man skulle vänta på. och nu när man startar telefonen så kommer man så pass långt att man ser företagsloggan (SE) och sedan dör den och ligger och blinkar då och då :S
Kan jag ha gjort fel då jag startade den första gången?
*/Karl
[ This Message was edited by: Lost_Kalle26023 on 2005-01-29 23:06 ] |
Speeder Joined: Jul 19, 2004 Posts: 44 PM |
Quote:
|
On 2005-01-30 00:06:17, Lost_Kalle26023 wrote:
Stora problem!
Jag skickade in min telefon (Z1010) på uppgradering och nu när jag hämtade ut den idag och kom hem och satte i mitt SIM-kort och startade telefonen så stode det "Vänta" och jag väntade då det inte hänt något på över 30 min beslutade jag att starta om telefonen och då slutförde den sak man skulle vänta på. och nu när man startar telefonen så kommer man så pass långt att man ser företagsloggan (SE) och sedan dör den och ligger och blinkar då och då :S
Kan jag ha gjort fel då jag startade den första gången?
*/Karl
[ This Message was edited by: Lost_Kalle26023 on 2005-01-29 23:06 ]
|
|
Nej, jag tror det beror på att det blev fel vid uppgraderingen. Men då ska du kunna göra om det helt gratis!
Minneskort, i need you!
|
Quote:
|
On 2005-01-19 19:43:12, emanuelj wrote:
Tråkigt med sådana som töntar sig....
Hur som helst..
Har en z1010 från tre med R1H som är upplåst och unbrandad hos mumien.
Tycker ni att jag ska uppgradera till R1K?
Kan jag göra det på ett SE service center trotts att min telefon är unbrandad? Kommer jag få tillbaka tre skiten då eller?
Någon som har några erfarenheter med att uppgradera unbrandade telefoner på ett se service center?
Tack på förhand!
|
|
Ingen som har någon erfarenhet? |
Någon som har något att säga angående mina två senaste inlägg? |
jan_o Joined: Sep 07, 2004 Posts: 22 From: Sweden/Kil PM |
Varför kan man inte använda dss-25 när man har en telia låst telefon
nån annan som vet hur man ska uppdatera den via nätet på se sidan?? |
|