Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Gewoon even eruit en afvegen en er weer in, zal ie het wel doen.
Heb je misschien een hele oude sim ???
|
|
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Ja afvegen heb ik 10 keer gedaan en de sim is pas 4 maanden oud!
Sim zit wel wat losjes in simhouder, heb al geprobeerd om een stukje papier er tussen te steken maar dat werkt ook niet.
|
Probeer er even een waarvan je zeker weet dat ie het doet, of deze in een andere telefoon.
Anders direct je telefoon terugsturen en een nieuwe vragen....
[ This Message was edited by: Rickstur on 2003-08-21 14:49 ] |
Ja, sim doet het gewoon in mijn oude gsm. Even wachten op andere simkaart. Had al SE helpdesk gebeld en die kwamen met het briljante antwoord dat die simkaart er verkeerd inzat! Iedereen weet dat ze er maar op 1 manier inkunnen. Ben benieuwd en anders gaat ie gewoon weer terug! |
Ja, goede help altijd bij die helpdesks
Succes verder,
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Helpdesks zijn echt GEWELDIG!!!
Ik zou de telefoon maar vast gaan ruilen als ik jou was......
|
Okay, ik heb nog een oude simkaart gevonden (tele2) en de telefoon doet het nu! Weer eens met T-mobile gebeld en ze bevestigen dat er een communicatie probleem is tussen T-mobile en de T610! Dit was toch ook zo bij T68?! Goed, nu zeggen zij dus dat ik de telefoon moet laten updaten. Hopen maar dat het dan over is! |
Steven T610 Joined: Aug 21, 2003 Posts: 1 From: Netherlands PM, WWW
|
dag mensen, ik volg al een tijdje jullie reacties op dit forum, heb er nu zelf ook eentje gemaakt, www.sellesweb.nl, eigenlijk alleen voor de T610 maar wel ook een nederlands forumpje, nou kijk maar een keer. misschien vind je het handig/leuk... |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
@htbpilot
ow mijn god ga als-je-blieft met een hele grote boog om die klantenservise van heen; die mensen weten van voren niet dat ze van achter leven echt 3x nix! zoek al je antwoorden maar hier op esato geloof mij maar
en idd dat probleem was er met de t68i ook dit hebben ze later verholpen door alle t68i's om te ruilen tegen t68's die een software update hebben gehad zie hiervoor ook "het grote ellende met t-mobile" forum wat ik speciaal hiervoor heb gestart.
[ This Message was edited by: forceabuser on 2003-08-21 23:02 ] |
Als door een wonder! Ik werd vanochtend wakker en dacht, laat ik het nog 1 keer proberen. En ja hoor, het werkt!!!! OLE. |
Hmmmmmm wel een beetje vaag, ik zou het nog maar een paar keer proberen en als je maar denkt dat ie het maar half niet doet zou ik hem al terugsturen. Man.. je hebt een duur nieuw toestel gekocht het moet niet zo zijn dat iedere keer als je hem aandoet je in spanning zit of ie het wel doet...... |
Nee idd, hij viel dus na een halfuur weer uit. Met andere simkaarten geen probleem, zijn ze van T-mobile soms een fractie dunner!?
Ik heb hem iig weer terug gestuurd. Dinsdag komt de nieuwe binnen. Maar weer even wachten. |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Quote:
|
On 2003-08-21 17:58:16, Steven T610 wrote:
dag mensen, ik volg al een tijdje jullie reacties op dit forum, heb er nu zelf ook eentje gemaakt, http://www.sellesweb.nl, eigenlijk alleen voor de T610 maar wel ook een nederlands forumpje, nou kijk maar een keer. misschien vind je het handig/leuk...
|
|
Waar is de wap versie ?
greetz
MEEUW |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Stil is het hier zeg!
Waar is iedereen?
|
Hhmmmmmm werken misschien ??????  |