Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Erm.... nee.
maar welkom terug Meeuw
|
|
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Nieuwe phone, vlammetje ?? |
|
Nee.... hoewel er wel een nieuwe aan zit te komen (nee, geen T600 )
Ik was gewoon mijn avatar zat
|
Wat ben je dan wel van plan om te kopen..... Nokia?
|
|
Nee dank je
Er ligt nog ergens een oude 6210 in een la stof te happen
|
Maar nog geen antwoord op wat je wel gaat kopen ?? Ben je de spanning aan het opbouwen ????
|
|
Ja
Wacht even af wat er de komende maanden aangekondigd wordt, maar heb 2 dingen gezien die ZEEEEER aanspreken 1 P900 of 2 de samsung SGH I500 (beetje afhankelijk van wat hij gaat kosten ook)
Maar maar maar.... ik val bijna iedere maand wel voor een andere telefoon dus misschien bedenk ik me nog
|
De p900 gaat inderdaad wel wat worden ja.. Maar bedenk wel dat dit net als de p800 een gsm en pda is. Als je denkt geen pda te (willen) gebruiken kan je beter naar een andere telefoon kijken. Ik heb de p800 en deze bevalt mij erg goed hij is alleen in het weekend een beetje groot (nee hij wordt niet groter maar dan draag ik andere kleding). Hij past niet echt gemakkelijk in wat strakkere kleding. Plus het grote scherm is natuurlijk wat kwetsbaarder in je zak. Maar zoals ik al zij, hij bevalt mij erg goed en kan er nog iedere dag mensen mee versteld doen staan.
Succes met de keuze.............
|
|
Sorry maar ik moet altijd erg lachen als mensen klagen dat de P800 niet in hun zak past. Ik heb een aantal keer met de P800 van een vriend gespeeld dus ik wet hoe groot hij is en wat hij kan.
Ik heb sowieso NOOIT mijn telefoon in mijn broekzak (heb vaak ook helemaal geen broekzak) dus dat zou voor mij geen probleem zijn Hij is nou ook weer niet zo groot dat hij niet in m'n tasje zou passen.
De pda functies zou ik natuurlijk wel gebruiken (ik gebruik alle mogelijkheden die hij heeft!!)
|
Waarom twijfel je dan de p800 is nu echt de beste phone dus de p900 wordt alleen maar beter.
ps. je hoort mij niet klagen hoor, maar mijn vrouw vindt het echt een "koelkast"....
[ This Message was edited by: Rickstur on 2003-08-19 09:41 ] |
|
nee ik vind hem prima van formaat
|
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
@vlam
de SGH-i500 ziet er idd wel geinig uit maar denk je dat je dan nog wel gerespecteerd wordt op esato?
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
|
Forceabuser: JA
|
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Hallo, ik heb even advies nodig. Wil de T610 aanschaffen, maar bij in de winkel kost die €449 en op internet maar €366. Is het veilig om zo te kopen en zo ja, welke site is dan beetje betrouwbaar. Wie heeft er goede ervaring? |
Zelf goede ervaringen met www.telecom4u.nl goede prijs snelle levering gewoon onder rembours. |
|