Author |
Swedish Forum |
Evilsummer Joined: Jan 16, 2002 Posts: 236 From: Gothenburg Sweden PM |
Det är inget fel på Stockholmare så länge dom har bra smak dvs. har en T68!!
Hoppas verkligen vi får vår uppgradering nästa vecka... men det skulle inte förvåna mig om dom jävlarna sköt upp den igen... Det verkar helt omöjligt att få några raka svar från det företaget....
 |
|
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Nån som vet nåt bra flashpoint inne i stan i Stockholm (där man kan uppgradera direkt och kostnadsfritt)????
Det enda som jag känner till ligger ute i Nacka. |
oskar Joined: Mar 18, 2002 Posts: 173 From: PM |
Kom just hem från affären med min sprojlans nya T68i.. =)
Någon som vet hur länge det är tänkt att man ska ladda den första gången?? har ju bara manualen på tjeckiska.. ;)
|
bluWAP Joined: Apr 05, 2002 Posts: 15 From: PM |
Låt den få 4 timmar eller mer vid första laddningen. |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2002-05-14 12:51, Da_WiZ wrote:
Nån som vet nåt bra flashpoint inne i stan i Stockholm (där man kan uppgradera direkt och kostnadsfritt)????
Det enda som jag känner till ligger ute i Nacka.
|
|
Finns lite överallt
EMTS Center (fd Reconnect)
Farstagången 4 (Farsta)
Ynglingagatan 13
PUB, Glashuset (högst upp)
Norrlandsgatan 15
Anovo (fd Signalstyrkan)
Kungsholmstorg 4
Engström Telecom
Valhallavägen 143 (Gumpert's Bilradio)
Renstiernas Gata 31 (GEAB Söder)
Strömögatan 7 (Kista)
Planiavägen 11 (Nacka)
Service Åström
Kungsbrostrand 15
du kan också kolla på http://www.telesupport.se
[ This Message was edited by: Cytech on 2002-05-14 18:19 ] |
adde Joined: Mar 14, 2002 Posts: 4 PM |
Är det någon som fått ett inställnings-sms för gprs för comviq kontantkort? Det var 2 veckor sedan jag anmälde mig på deras hemsida! |
kevin81 Joined: Mar 12, 2002 Posts: 390 From: Stockholm, Sweden PM |
adde: Ring till Comviq kundsupport så får du filen skickad till dig manuellt! Lycka till!
|
ElGato Joined: Nov 27, 2001 Posts: 328 From: Sweden PM, WWW
|
adde> Gå in på comviqs hemsida istället och välj att skriva in inställningarna manuellt istället. Tar bara tre-fyra minuter.
GTA3 verkar ta efter ericsson... de har flyttat releasedatumet nu.. kommer inte förrän i slutet av maj
Attans.. =)
Jo föresten, en kompis till mig är bundis med en kille vars mamma jobbar som nån vd-sak för mjukvaruutveckling hos ericsson eller nåt.
Hon säger att uppgraderingen är ute, åtminstone i sverige, så det skall gå att ladda hem.
Men jag vet inte, man behöver kanske nån speciell sak för att kunna upgradera t68m så det kan vara det som tar tid.
Men enligt henne har de ialafall släppt uppgraderingen.
|
Quote:
|
On 2002-05-14 21:29, ElGato wrote:
Jo föresten, en kompis till mig är bundis med en kille vars mamma jobbar som nån vd-sak för mjukvaruutveckling hos ericsson eller nåt.
Hon säger att uppgraderingen är ute, åtminstone i sverige, så det skall gå att ladda hem.
Men jag vet inte, man behöver kanske nån speciell sak för att kunna upgradera t68m så det kan vara det som tar tid.
Men enligt henne har de ialafall släppt uppgraderingen.
|
|
den hade inte släppts ut på EMMA II servern igår när jag kollade iaf.. får väl ta å kika imorgon  |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Cytech: Tack.....visste inte att de på PUB hade flashstation...faan va bra!
|
fresj Joined: Apr 05, 2002 Posts: 55 From: Stockholm, Sweden PM |
Kostar det något att uppgradera sin t68i till senaste mjukvaran? Kostar det från t68m till "i"? |
Quote:
|
On 2002-05-15 08:38, fresj wrote:
Kostar det något att uppgradera sin t68i till senaste mjukvaran? Kostar det från t68m till "i"?
|
|
att bara uppdatera sin T68i kostar inget.... uppgraderingen från T68m till T68i programvaran kommer inte kosta något från :s sida (dvs, det kommer ses som en vanlig garantiuppdatering), men enligt tidningen Mobil kan det i enstaka fall finnas serviceombud som tar ut avgift.
[ This Message was edited by: Cytech on 2002-05-15 07:44 ] |
|
Men skall uppgraderingen släppas på emma II servern?
Jag har för mig att jag läst någonstans om att den skulle finnas på en emma 4 server.. tror jag.
Jag vet inte hur det där funkar riktigt.. |
Evilsummer Joined: Jan 16, 2002 Posts: 236 From: Gothenburg Sweden PM |
Jaaaa.... men om dom vill ha betalt av mig så ska dom fanimej åka på smisk!!!
Jag ska ta reda på var chefen bor å åka hem till honom å skita i hans brevlåda!!!!  |
|
Skönt att se att det finns folk som vet hur man skall handla..  |
|