Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2 |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
Godt nyttår til alle sammen.. håper dere hadde en riktig god skli inn i det nye året..
@tranquil. Jeg kommer til oslo den 28-29 januar. Burde tatt oss en drink da, for gamle dager skyld
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Quote:
|
On 2007-01-01 03:56:16, Sir-SonyEricsson-man wrote:
@tranquil. Jeg kommer til oslo den 28-29 januar. Burde tatt oss en drink da, for gamle dager skyld
|
|
Ja, hvorfor ikke
Slå på tråden når datoen nærmer seg.
|
|
Flyet mitt går hjem mandag kveld den 29.01. Bor på SAS Plaza fra søndag til mandag.. på busniss room
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Hei Norge. Er det noen her som har erfaringer fra One Call. Jeg har nettop bestilt en nummeroverføring til dem.
|
|
On 2007-04-27 14:15:54, Bjerkebanen wrote:
Hei Norge. Er det noen her som har erfaringer fra One Call. Jeg har nettop bestilt en nummeroverføring til dem.
Skal vist være billig, men er som alt annet som er nettbasert.. ingen service i butikk og sånt..
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Jo det er sant. Spesiel om du er i utlandet og noe slutter og virke så er det helt balle. Husker jeg hadde Talkmore i Panama. Og det virka ikke og sende sms. Og det kosta en formue og ringe kundeservice for og spørre hva som hvar greia dems.
|
|
On 2007-05-01 13:26:23, Bjerkebanen wrote:
Jo det er sant. Spesiel om du er i utlandet og noe slutter og virke så er det helt balle. Husker jeg hadde Talkmore i Panama. Og det virka ikke og sende sms. Og det kosta en formue og ringe kundeservice for og spørre hva som hvar greia dems.
Hvorfor gidde bruke norsk kort når du uansett har vært i utlandet de siste 4 årene????
|
Fordi noen ganger så krysser du grenser og går inn i nye land. Da kan det vere jævla greit og ha. Jeg blei også frastjælt all penga mine i Colombia + bankort. Da hvar det jævla greit og kunne stappe det norske simkortet inn og ringe norge og be om hjelp.
|
goldenface Joined: Dec 17, 2003 Posts: > 500 From: Liverpool City Centre PM |
Hi people!
Can someone please translate this for me:
UUTUUS ! Tee ennakkovaraus- tai tilaus.
Toimitukset alkavat arviolta viikolla 30
The online translators aren't very good.
Thanks.
|
Osmano Joined: Jul 22, 2006 Posts: 252 From: Trondheim, Norway PM |
I can't. It look like finnish. Try a finnish forum.
|
|
Noen som fortsatt er i live her eller???
|
Fortsatt ingen norske mer her?
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Er jo her jeg da, men kanskje ikke så mange andre? |
|
On 2009-08-19 15:56:09, laffen wrote:
Er jo her jeg da, men kanskje ikke så mange andre?
Nei ser ut som alle forsvant den gangen.. Trist egentlig.. Går det bra med deg der borte? Har vært borte en stund men har funnet veien tilbake her igjen nå
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Går bra her. Selv om en familieøkning gjør at jeg ikke kan jobbe døgnet rundt med Esato for tiden.
Jeg vet at det er flere fra Norge som er innom daglig, men de leser kanskje ikke denne tråden. |
|